21 Aralık 2015 Pazartesi

Aynen hapiste gibi hissediyorum özgür kalmak istiyorum


Merhaba arkadaşlar. Ben Cizre’de yaşayan 15 yaşında olan bir kızım bugün sokağa çıkma yasağı çıktı ve herkes evlerinde  kapanmış. Aynen hapiste gibi hissediyorum özgür kalmak istiyorum bugün okulda olacağıma evde oturmuş bizim başımıza ne gelecek acaba ölecek miyiz yaşayacak mıyız diye düşünüyorum. Silah ve bomba seslerinden korkmuş insanlarız ben okulumu öğretmenimi arkadaşlarımı özledim. Bizim  eğitimimizi çalan kişiler kimse, Allah onların belalarını versin.
Ben ve kuzenlerim toplanmış ders çalışmak istiyoruz ama silah seslerinden çalışamıyoruz.
Nerede hak, nerede adalet.
Allahım bize yardım edin bizi kurtarın.

(15 yaş)

1 yorum:

  1. senin feryadını duyurmaya çalışan güzel insanlar var.. herkes kötü değil inan. ama bir avuç kara kalpli insan yüzünden oluyor bütün bunlar. Hepsinin canı cehenneme sahiden de... Beddua sevmem ama sana bu seferlik katılıyorum. Haklısın yerden göğe, bunu haketmiyor hiç bir çocuk. Yaz bol bol.. sesini duyanlar var inan, sizin için üzülenler var inan...ve dua edenler de var...

    YanıtlaSil